czwartek, 16 maja 2013

Fashion Cinema #1


Witam was serdecznie na moim blogu :)

Wreszcie po długim czasie zamieszczam pierwszy post. Prowadzenie bloga oraz kanału na Youtube ze stylizacjami, makijażami i projektowaniem było moim małym marzeniem od jakiegoś czasu niestety nie mogłam sobie na to pozwolić ze względu na maturę. Teraz jestem już po egzaminach i zamierzam prowadzić kanał i blog modowo-urodowy. Moim większym marzeniem jest dostać się na studia o kierunku Wzornictwo ze specjalizacją ubioru więc wszystko łączy się w jedną całość :)

Ale koniec tego gadania przejdźmy do pierwszej stylizacji jaką dla was przygotowałam.
Jest niesamowicie wygodna i dość odważna ( co stwierdziła moja przyjaciółka ).

Ciuchy, które mam na tobie to:
- Kurtka z ćwiekami, która pochodzi z House
- Bluzka na ramiączka z H&M kolekcja Basic
- Spódniczka w neonowym różowo-brzoskwiniowym kolorku również z H&M
- Buty na obcasie z ćwiekami pochodzą z Deichmann sądzę, że można je jeszcze dostać.
  Są bardzo wygodne i przetańczyłam w nich całą noc na studniówce, co naprawdę jest sukcesem ponieważ nie lubię chodzić w wysokich butach.

Wrzucam również kilka zdjęć :)




























Następny filmik nakręcę z makijażem. Dajcie znać jaki by was interesował :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz